مد و استایل

انواع کلاه های ترند برای استایل زمستان

کلاه ترند زمستانی
3.7/5 - (4 امتیاز)

کلاه های ترند برای استایل زمستانی انواع مختلفی دارند. شاید بتوان از کلاه بعنوان یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین اکسسوری ها نام برد. هر چند در دنیای امروز نسبت به گذشته ها استفاده از کلاه ذر زندگی روزمره کمتر شده است اما همچنان استفاده از این اکسسوری جذاب باعث میشود که افراد علاوه بر اینکه شیک تر به نظر بیایند، از مزایای آن نیز استفاده کنند.

امروزه استفاده از کلاه در پاییز و زمستان بسیار مرسوم است. چون یک کلاه در استایل زمستانی هم میتواند باعث گرم شدن شود و هم استایل شما را جذاب تر کند. هر سال انواع کلاههای مختلف برای زمستان ترند میشود. ما در این مقاله انواع کلاه های ترند برای استایل زمستانی را به شما معرفی میکنیم.

تاریخچه‌ی کلاه‌ها

در گذشته کلاه به عنوان یک پوشش برای سر در تمام فصول سال استفاده می شده است. البته استفاده از کلاه در گذشته بسیار مرسوم بوده و در واقع افراد با کلاه می توانستند موقعیت اجتماعی خود را نشان دهند.بعضی زمان ها در قدیم مثل زمان قاجار گذاشتن کلاه بر سر نشانه ی ادب و وقار بود و نگذاشتن کلاه بر سر نشانه ی بی احترامی و بی ادبی بود. شکل کلاه هم در ادوار مختلف نشانه ی طبقه ی اجتماعی افراد بود.

هر چندامروزه از کلاه برای زیباتر شدن و شیک تر شدن استایل خود استفاده میکننداما بیشتر از کلاه ها در فصل زمستان برای محافظت سر و گردن و گوش ها از سرما و در تابستان برای محافظت از نور خورشید استفاده می کنند.. در عین حال کلاه ها در ارگان های نظامی می توانند نشان دهنده ی درجه افراد یا شاخه ای که در آن خدمت می کنند باشد.

انواع کلاه های ترند برای استایل زمستان

انواع کلاه های ترند برای استایل زمستان

انواع کلاه زمستانی

همانطور که گفته شد امروزه بیشتر در فصل پاییز و زمستان از کلاه استفاده میشود. در این قسمت با انواع کلاه زمستانی آشنا میشوید.

خانمی با کلاه شیک

کلاه های لبه دار :Baker’s Boy Hat

شاید با سریال پیکی بلایندرز آشنا باشید.بعد از پخش این سریال محبوب با بازی تامی شلبی، کلاه های لبه دار بیشتر مورد توجه قرار گرفت و ترند شد. هر چند این کلاه در تمام فصل های سال استفاده میشود اما معمولا خانم ها در فصول گرم از آن استفاده می کنند البته مدل های بافتنی آن هم در زمستان زیاد مورد استفاده است. این مدل کلاه در فصل های سرد، پاییز و زمستان ، با رنگ های تیره تر و در فصل های گرم، بهار و تابستان ، با رنگ های روشن تر مورد استفاده قرار می گیرد.

خانمی با کلاه لبه دار مشکی

کلاه لبه پهن :Widened Hat

اخیرا کلاه های با لبه های پهن محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. این کلاه ها در عین حال که بسیار شیک و جذاب هستند میتوانند در فصل زمستان استایل شما را شیک تر و جذاب تر کنند. در عین حال در روزهایی که هوای بارانی است باعث می شوند که صورتتان از باران محفوظ بماند و صورت شما خیس نشود.

تنوع کلاه های لبه پهن بسیار زیاد است واین تنوع بالا به شما کمک می کند تا در مهمانی های رسمی و مراسم های خاص از این نوع کلاه استفاده کنید.

خانمی با کلاه لبه دار پهن

کلاه های سبدی

کلاه های سبدی در زمان های گذشته بیشتر هنگام مسافرت و جاهایی که نور آفتاب بسیار شدید است استفاده میشدند. این کلاه ها امسال دوباره ترند شده اند و به دلیل ضخیم تر شدن جنس آن ها در فصل زمستان بسیار محبوب هستند. اما این کلاه ها در مناطقی که هوا بسیار سرد است و بارش برف زیاد است چندان مناسب نیستد. این کلاه ها در عین حال که گرما هم دارند اما بیشتر جنبه ی تزیینی دارند. یک کلاه سبدی با یک رنگ پالتو یا هودی مناسب میتواند استایل شما را شیک تر وجذاب تر کند.

خانمی با کلاه سبدی زیبا

کلاه خزدار :Furry Hats

کلاه های خزدار یکی از بهترین گزینه ها برای گرم نگه داشتن سر و گوش ها در فصل زمستان هستند. اگر شما به مدل های خزدار علاقه دارید امسال بیشترین آیتم های خزدار ترند شده است. و شما میتوانید از این اکسسوری زیبا با یک پالتوی خزدار برای فصل های سرد سال استفاده کنید.

کلاه های خزدار به دلیل گرمای زیاد در نقاط سردسیر جهان مانند کانادا و روسیه بیشترین استفاده را دارند.

امسال برندهای Givanchy و Annasui انواع مختلف کلاه های خزدار را برای زمستان طراحی کرده اند.

از بهترین رنگ ها برای کلاه خزدار میتوان رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای نام برد که استفاده از آنها استایل شما را شیک تر و جذاب تر می کند.

خانمی با کلاه و پالتوی خزدار

کلاه لبه برگرد بافتنی

اغلب افراد مخصوصا جوانان از این مدل کلاه ها در کنار دیگر لباسهای زمستانی خود در گنجه لباس خود دارند. این کلاه به دلیل تنوع زیاد در رنگ ها و بافت های مختلف به شدت مورد توجه و استفاده است.بعضی ها با استفاده از وسایل فانتزی جذاب روی لبه ی کلاه یا گلدوزی کردن روی لبه ی کلاه شکل فانتزی تری به این اکسسوری زیبا می دهند. البته خیلی افراد هم این کلاه را بدون این فانتزی ها و ساده می پسندند.

لبه ی کلاه با توجه به سلیقه افراد می تواند پهن یا باریک باشد.

از این کلاه که شاید بتوان گفت پرکاربردترین کلاه در میان انواع کلاه های زمستانی است میتوان در روزهای سرد زمستان با هر استایلی استفاده کرد و حتی مواقعی که عجله دارید و موهای شما به هم ریخته است این کلاه می تواند گزینه ی مناسبی باشد تا هم استایل خود را حفظ کنید و هم از سرما در امان باشید.

خانمی با کلاه کشبافت

کلاه برت فرانسوی:beret

این تیپ کلاه فرانسوی از مدل هایی است که بسیار جذاب است. و معمولا بیشتر آرتیست ها وهنرمندان از آن استفاده می کنند و به همین دلیل این مدل از کلاه بسیار محبوب است. اگر شما تمایل دارید در فصل زمستان از این کلاه استفاده کنید بهتر است آن را با یک لباس یقه اسکی ست کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. البته می نوانید آن را با یک بارانی خوشرنگ و یا یک کت با یقه انگلیسی هم ست کنید.

اغلب خانم ها و آقایان برای اینکه استایل جذاب و شاعرانه ای داشته باشند از کلاه فرانسوی استفاده می کنند.البته یک شال گردن هماهنگ با این کلاه استایل شما را بسیار جذاب تر خواهد کرد.

خانمی با کلاه فرانسوی

کلاه بانی:beanie

این کلاه یکی از محبوب ترین مدل های امسال است که ترند شده است. این کلاه به دلیل ساده بودن و گرم بودن بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است.وتمام برندهای معروف مانند chanel آن را جزو مدل های خود قرار دادند. این کلاه به دلیل این که ساده است شما میتوانید آن را با لباس های مختلف ست کنید و به استایل خود جذابیت ببخشید. معمولا این کلاه را با کاپشن های مختلف و شلوار جین و یا هودی می پوشند.

تفاوت این کلاه با کلاه کشباف استفاده از یک منگوله است که در بعضی مدل های آن استفاده می شود که البته بهتر است سایز این منگوله کوچک ویا خیلی بزرگ نباشد.

خانمی با کلاه کشبافت منگوله دار

کلاه کپ :Baseball Cap

کلاه کپ برای افرادی که تمایل دارند یک تیپ اسپرت جذاب داشته باشند بسیار مناسب است.این کلاه در بین جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است و عده ی زیادی از خانم ها و آقایان طرفدار این نوع کلاه هستند. کلاه کپ با توجه به تنوع بسیار بالا از نظر رنگ و مدل و طرح های بسیار زیاد می تواند سلیقه افراد زیادی را تامین کند چون با وجود داشتن این همه رنگ و طرح متفاوت انتخاب را برای طرفدارانش آسان کرده است.

این اکسسوری جذاب گاهی با حلقه و یا زیور آلات تزیین می شود. شما میتوانید کلاه کپ را با انواع لباس های زمستانی مانندسویشرت، هودی، پالتو و … ست کنید و استایل خود را جذاب تر و شیک تر کنید.

خانمی با کلاه کپ شیک

کلاه سطلی :Bucket Hat

کلاه های سطلی جزو آن دسته از کلاه های شیک و جذاب هستند که با وجود آنکه اکسسوری آنچنان مدرنی به نظر نرسند اما برای کسانی که طالب یک استایل خاص و منحصر بفرد و در عین حال نوستالژیک هستند مناسب است.

این مدل کلاه در فصل زمستان می تواند با یک ژاکت و یا یک پالتوی شیک ست شود و در فصل های گرم سال (تابستان) نیز شما می توانید از این اکسسوری زیبا استفاده کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید.

خانمی با کلاه حصیری بسیار شیک

کلاه ترپر یا کلاه روسی :Trapper Hat

کلاه های ترپر یا کلاه روسی یکی از گرم ترین کلاه ها در میان انواع کلاه هاست. این مدل کلاه به دلیل داشتن بند و همچنین مدل خاص خود در فصل های سرد زمستان انتخابی بسیار مناسب و شیک است.

این کلاه در نقاط سردسیر که برودت هوا زیاد است و همچنین زیاد برف می بارد طرفداران بسیار زیادی دارد. چون این مدل کلاه به شدت سر و گوش های آنان را از سرما محافظت می کند.

جنس ابن کلاه می تواند از خز و یا از چرم باشد.و شما با توجه به جنس آن می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید تا استایل شما شیک تر و جذاب تر شود.

خانمی با کلاه بسیار گرم وشیک

کلام آخر

افراد معمولا تمایل دارند برای استایل خود بهترین انتخاب ها را داشته باشند تا بتوانند استایل جذاب تری داشته باشند. استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه می تواند کمک کند تا شما علاوه بر اینکه از خواص آن بهره بگیرید استایل شما را هم شیک تر و جذاب تر خواهد کرد. ما در این مقاله سعی کردیم تا انواع مختلف کلاه را مخصوصا برای استفاده در فصل زمستان به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید از این اکسسوری زیبا نهایت استفاده را ببرید.

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *