مد و استایل

تاریخچه کوتون و اسرار موفقیت آن

لباس با برند کوتون
امتیاز دهید post

کوتون برند پوشاک ترکیه ای به یکی از برندهای مد در ترکیه تبدیل شده است مجموعهKoton شامل لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها و مجموعه‌ای عالی از لوازم جانبی مد روز است.

ایده کوتون

گلدن یلماز پس از شروع مسیر شغلی خود با افتتاح یک فروشگاه فروش پسماندهای صادراتی با یک دوست معلم در کوزگونچوک در سال 1989، تصور نمی کرد که بنیانگذار برندی شود که امروزه یکی از فروشگاه های پیشرو ترکیه در صنعت خرده فروشی پوشاک است. او برای بوتیکی که افتتاح کرد برنامه ریزی نکرد تا از تعطیلات تابستانی خود استفاده کند و تبدیل به چیزی شود که اکنون بهkoton شناخته می شود.

یلماز آن روزها را با این جمله توصیف می کند: “از زمانی که معلم بودم، تعطیلات تابستانی من بسیار طولانی شد. این ایده به وجود آمد که یک بوتیک افتتاح کنم تا از تعطیلات تابستانی خود استفاده کنیم. تجارت برای سه ماه بسیار خوب بود و من متوجه شدم. من بازار خرده فروشی را دوست داشتم و می توانم به این راه ادامه دهم. خلاصه وقتی دیدم این یک گزینه برای تغییر شغل است، می خواستم از این فرصت استفاده کنم.

وقتی از این کارآفرین موفق در مورد نقاط عطف حرفه‌اش سؤال شد، می‌گوید غیرممکن است که شغل خود را جدا از کوتون بداند: به همین دلیل است که دومین فروشگاهی که در بشیکتاش در سال 1991 افتتاح کردیم و بحران سال 2001 هر دو نقطه عطف بودند. در حرفه من و برای کوتون او می گوید. هنگامی که صحبت از حرفه خود می شود، او با افتخار بر اهمیت حمایت همسر و شریک تجاری خود یلماز یلماز و ایستادن مداوم در کنار او تأکید می کند.

فروشگاه کوتون

پس چگونه گولدن یلماز به همه اینها دست یافت؟ پس از بحران سال 2001، زمانی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حال کوچک شدن بودند و شرکت‌های کوچک به مرز ورشکستگی می‌رسیدند، یلماز تصمیم گرفت مفاهیم فروشگاه بزرگ کوتون را ایجاد کند و همچنین سرمایه‌گذاری‌ها را برای فروشگاه‌ها در آناتولی گسترش دهد و افزایش دهد. او کوتون را به‌عنوان یک برند مد سریع معرفی می‌کند و استراتژی تنوع زیاد را اعمال می‌کند. در پایان این بحران، کوتون به یک برند معروف در ترکیه تبدیل شد، یکی از رهبران بخش خود بود که اولین درخواست خود را برای یک امتیاز در خارج از کشور دریافت کرد.

گولدن یلماز می‌گوید که او یک کمال‌گرای پرشور و جاه‌طلب است که هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خصوصی‌اش جزئیات محور است و می‌گوید که می‌خواهد از زندگی لذت ببرد اما افزود: در زندگی حرفه‌ای‌ام نمی‌توانم کلمات «در دسترس» و «نه» را تحمل کنم. یلماز بیان می کند که صبر، پشتکار و انگیزه هرگز نباید از بین برود و تأکید می کند که رمز موفقیت این است که عاشقانه شغل خود را دوست داشته باشید و خود را صرف آن کنید، مهم نیست که چه باشد.

کوتون فرهنگ و مد روی یک خط

شرکت کوتونGüldenYılmaz نایب رئیس هیئت مدیرهKoton یلماز یلماز، رئیس هیئت مدیره، کوتون را زیرساخت ایجاد شده همراه با نبیم، نیروی محرکه در پس مکانیسم کنترل و پیگیری ما را تشکیل می دهد.

شرکتKoton که در سال 1988 به عنوان یک بوتیک کوچیک درKuzguncuk تاسیس شد، به سرعت در ترکیه و خارج از کشور در حال رشد است و دارای 222 فروشگاه در 24 کشور جهان است. در طول سال، کوتون تعداد بسیار بالایی از مجموعه ها و مدل ها را به مشتریان ارائه می دهد. آنها بیش از 150 فروشگاه در ترکیه و بیش از 60 فروشگاه در خارج از کشور دارند. گولدن یلماز، نایب رئیس هیئت مدیره کوتون و یلماز یلماز رئیس هیئت مدیره کوتون، توضیح دادند که چگونه به لطف نبیم چنین عملیات بزرگی را مدیریت می کنند و چگونه کنترل و پیگیری بین فروشگاه ها انجام می شود.

در سال 1988 به عنوان یک بوتیک کوچیک درKuzguncuk شروع به کار کرد. این نام تجاری به شیوه ای شگفت انگیز توسعه یافته است. زندگی تجاری کوتون با اولین فروشگاهی که در کوزگونچوک افتتاح کردیم آغاز شد. در ابتدا من مستقیماً درگیر فروش در فروشگاه بودم و شوهرم آخر هفته ها برای تهیه کمک می کرد. بعد از اینکه او از سربازی مرخص شد و با هم شروع به کار کردیم، تجارت ما به سرعت رشد کرد. ما بخش طراحی را در سال 1995 افتتاح کردیم. در سال 1996، اولین فروشگاه عمده فروشی خود را در مونیخ افتتاح کردیم. سال بعد، اولین فروشگاه مفهوم کوتون خود را در مرکز خریدProfilo در استانبول افتتاح کردیم.

در سال‌های پس از آن نیز فروشگاه‌هایی با سیستم فرانشیز به همراه فروشگاه‌های خودمان افتتاح کردیم و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی را در ترکیه و خارج از کشور ایجاد کردیم. در حال حاضر 160 فروشگاه در ترکیه و 62 فروشگاه و محل فروش در نقاط مختلف جهان مانند لیبی، رومانی، اسلواکی، دبی و بلغارستان داریم. می توان در مورد کوتون به عنوان شرکتی صحبت کرد که همیشه مد را با قیمت های مناسب به فروش می رساند و دامنه محصولات خود را گسترش می دهد. در کوتون، مشخصات مشتری خود را چگونه تعریف می کنید و چگونه کوتون را در بخش پوشاک آماده قرار می دهید؟

مشخصات مشتری کوتون متشکل از جوانان و متخصصان جوان است. مشتریان ما از روند مد پیروی می کنند و قیمت های مناسب را ترجیح می دهند. در 10 سال گذشته، در نتیجه بحران ها، مشخصات مصرف کننده هم در ترکیه و هم در خارج از کشور تغییر کرد. مصرف کنندگان ترجیح دادند کالاهای لوکس را ترجیح ندهند و در خریدهای اجباری برندهای مختلف با کیفیت های متنوع را ترجیح دهند.

کوتون از قبل این روندهای در حال تغییر را درک کرد و فروش و سبد مشتریان خود را به طور قابل توجهی افزایش دادkoton با مشخصات گسترده مشتری، پروژه های نوآورانه و محصولات تعیین کننده روند با قیمت مناسب، یکی از مهم ترین بازیگران در زمینه فست مد در ترکیه و جهان است.

شیک پوش با برند کوتون

آماده برای قرار دریافت در خط سرعت مد

ما در کوتون 15 سال است که صادرات انجام می دهیم. ما 222 فروشگاه در 24 کشور داریم و این تعداد هم در ترکیه و هم در جهان به سرعت در حال افزایش است. در اکثر موارد فروشگاه های خارجی درخواست افتتاح فروشگاه کوتون از خود آنهاست. گاهی اوقات ما پیشنهاداتی مانند یک دوره شش ماهه اجاره رایگان دریافت می کنیم تا آنها یک فروشگاه کوتون در مراکز خرید یا مقاصد خرید خود داشته باشند.

کوتون اکنون در نقطه ای است که در محل خود ترافیک ایجاد می کند. در طول سال تعداد یا مجموعه ها و مدل های بسیار بالایی را به مشتریان خود ارائه می دهید. وقتی در نظر بگیریم که شما بیش از 150 فروشگاه در ترکیه و بیش از 60 فروشگاه در خارج از کشور دارید، چگونه چنین عملیات عظیمی را مدیریت می کنید؟ چگونه کنترل و پیگیری بین فروشگاه ها را برقرار می کنید؟

یلماز، در صحبت های قبلی ما نمونه های موفقیت زیادی از وال مارت ارائه کرد. با در نظر گرفتنWal-Mart یا هر نمونه دیگری

بزرگترین هدف تبدیل شدن به وال مارت در بخش پوشاک آماده است. علاوه بر این، می‌توان شرکت‌هایی مانند H&M و Zara را که حتی با موفقیت از دوره‌های بحرانی خارج شده‌اند، به عنوان نمونه قرار داد.

برای سال 2010 و پس از آن، کوتون قصد دارد روی کشورهایی تمرکز کنیم که با مشخصات مشتری ان ها سازگار هستند و به ارزش برند کمک می کنندو کشورهایی که از نظر جغرافیایی و اقلیمی نزدیک هستند، مانند کشورهای شمال آفریقا. ، خاورمیانه، آسیای مرکزی، کشورهای اروپای شرقی و غربی. ما همچنان مشتریان را در فروشگاه هایKoton شگفت زده خواهیم کرد. تا پایان سال 2021، ما قصد داریم 20 فروشگاه در ترکیه و 15 فروشگاه در خارج از کشور افتتاح کنیم یعنی در مجموع 35 فروشگاه.

لباس با برند کوتون

در اخر

سال گذشته 50 درصد از سهام کوتون که توسط گولدن و یلماز یلماز تأسیس شد، به قیمت تقریبی 500 میلیون دلار فروخته شد. به گفته ییلماز، راز ایجاد چنین ارزشی برای برند این است که خودتان را وقف کنید و از فرصت های به وجود آمده استفاده هوشمندانه کنید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *