مد و استایل

راهنمای جامع اتنخاب اکسسوری مردانه در سال 2022

اتنخاب اکسسوری مردانه
امتیاز دهید post

اگر تا به حال در مورد هر چیزی که مربوط به اکسسوری مردانه است سوالی داشته اید، این مطلب جای مناسبی رای رسیدن به پاسخ سوالات تان است.

در گذشته، اکسسوری ها لوازم لوکسی بودند که همه مردان توانایی خرید آن را نداشتند. اکنون با اینکه زمان زیادی نگذشته است اما هم اکنون اکسسوری ها مقرون به صرفه و دردسترس همه هستند. شما هنوز هم نتوانیم یک ساعت گران قیمت یا یک دستبند طلای خالص تزیین شده با الماس پیدا کنیم اما در این مطلب سعی داریم تا راه حل های مقرون به صرفه تری را پیش پای شما قرار دهیم.

امروزه روند به این صورت نیست که شما برای داشتن یک استایل ایده آل بطور حتم نیاز به لباس های گران قیمت و یا جواهرات و اکسسوری های گران قیمت داشته باشید.بلکه برعکس، امروزه افراد سعی دارند با ساده گرایی و پوشیدن برندهایی که خیلی‌ها نامشان را نشنیده‌اند،

خود را از دیگران جدا کنند تا منحصربه‌فرد نظر برسند. . مرسوم است که به جای پرداخت مبالغ نجومی برای لوازمی که کیفیت خوبی دارند، کمترین هزینه ممکن را برای چیزی که کیفیت عالی دارد پرداخت کنید. تفاوت را می بینید؟

خیلی وقت ها با خود فکر می کنیم که آیا باید کراوات بپوشیم یا نه، یا اینکه آیا باید ساعت بپوشیم یا نه؟ لوازم اکسسوری من چقدر باید هزینه داشته باشد؟آقایان! روزهای «مطمئن نیستم» تمام شده است. برای شروع، ما قصد داریم در این مطلب توضیح دهیم که دسته بندی های مختلف اکسسوری های مردانه چه دسته هایی را شامل می شوند:

اکسسوری مردانه

دسته های لوازم اکسسوری لباس مردانه زیادی وجود دارد. هر چیزی که به ترکیب پیراهن و شلوار رایج شما اضافه می‌شود را می‌توان یک اکسسوری در نظر گرفت. بنابراین، آیا ژاکت یک اکسسوری است؟ -نه از نظر فنی بله یک اکسسوری است زیرا به پیراهن و شلوار شما اضافه می شود، اما به طور کلی اکسسوری محسوب نمی شود. اکسسوری ها معمولا چیزهای کوچکی هستند که شما به لباس خود اضافه می کنید و آن را منحصر به فردتر می کنند.

اگر ژاکت یک اکسسوری نیست، پس چیست؟ سوال خوبیه! اکسسوری های مردانه افزودنی های کوچکی برای لباس هستند. از اکسسوری ها می توان برای شخصی سازی سبک خود استفاده کرد و آن را منعکس کننده احساس شخصی یا نوع خاصی از نگرش شما استفاده کرد. آنها می توانند به ظاهر شما جذابیت بخشند و می توانند آن مرد جذاب و شیک پوشی را در شما پرورش دهند که همیشه دوست داشته اید باشید.

همچنین از طرف دیگر، اکسسوری‌ها می‌توانند در صورت استفاده اشتباه، کل استایل لباس شما را نابود کنند. اگرچه این به ندرت اتفاق می افتد، باید بدانید که ممکن است رخ دهد. اکنون که اطلاعات کلی در مورد اکسسوری‌های مردانه را فرا گرفتیم، می‌توانیم ببینیم چه چیزی به عنوان اکسسوری برای مردان امروزی شناخته می‌شود. اجازه دهید بدون صحبت بیشتر لیست کامل اکسسوری های مردانه را معرفی کنیم:

لیست اکسسوری های مردانه

جواهرات

جواهرات زیور آلات شخصی هستند که معمولاً حاوی یک فلز گرانبها یا یک سنگ قیمتی هستند تا بر اهمیت جواهر برای شخص تأکید بیشتری کنند. جواهرات معمولاً برای نشان دادن موقعیت اجتماعی و یا شخصیت افراد از طریق انواع، سبک ها و اشکال مختلف استفاده می شود. جواهرات از سه زیر شاخه مختلف تشکیل شده است. دستبند و انگشتر و گردنبند. همه آنها را می توان به طور همزمان یا جداگانه پوشید.

دستبند های مردانه

یکی از اکسسوری‌های مردانه امروزی، دستبند است. دستبندهای مردانه یک اکسسوری فزاینده جذابیت برای هر استایل غیر رسمی یا رسمی هستند. آنها می توانند استایل شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشند، یا برای تکمیل لباس شما استفاده شده ، ارتقاء جزئی و شخصیت و جایگاه اجتماعی مورد نیاز شما را به ارمغان بیاورند. آنها را می توان به صورت جداگانه یا با ترکیب چند تا برای ایجاد یک ست درجه یک پوشید.

دستبندهایی با تنوع بالا برای انتخاب وجود دارند، دستبندهای مهره ای یکی از رایج ترین سبک ها در کنار دستبندهای فلزی و زنجیری هستند. از آنجایی که تنوع زیادی در بین سبک های دستبند وجود دارد، دستبندها راهی بسیار آسان برای مردان برای نشان دادن شخصیت خود هستند. می‌توانید طیف وسیعی از دستبندهای مردانه ما را ببینید.

حلقه

همه مردان ایرانی اعتماد به نفس کافی برای پوشیدن حلقه را ندارند.نظر بسیاری از مردان این است که تنها حلقه ای که یک مرد باید به انگشت خود بپوشد، تنها و تنها لحظه عروسی است. خوشبختانه اخیراً همه چیز تغییر کرده است و مردان به پتانسیل حلقه ها به عنوان اکسسوری های مدروز پی برده اند. حلقه های مردانه در آینده دارای کاربرد های رایج تری خواهند بود. همانطور که مردان بیشتری شروع به پوشیدن آنها می کنند، دیگران جسارت بیشتری برای پیروی از آنها پیدا می کنند.

گردنبند

امروزه استفاده از گردنبند بخصوص در بین جوانان بسیار رایج است. حتی گاهاً مردان به عنوان هدیه برای تولد خود یا به نشانه عشق از سوی افراد مهم زندگی خود گردنبند هدیه می گیرند. گردنبند های زنجیری توپر (بدون آویز) امروزه در بین آقایان طرفداران زیادی دارد.

ساعت مچی

ساعت ها برای بسیاری از مردان یک اکسسوری مردانه و دوست شناخته شده ای هستند. وظیفه یک ساعت این است که زمان فعلی را تا جایی که ممکن است دقیق نشان دهد. سایر عناصر بصری نیز مهم هستند، مانند اینکه چقدر می توان زمان را از ساعت به وضوح دید. از نظر عملکرد، نحوه نشستن ساعت روی دست شما نیز یک جنبه بسیار مهم است.

زمانی که به دنبال ساعت می گردیم، بسیاری از مردان وظایف رایج ساعت ذکر شده در بالا را نادیده می گیرند و به دنبال چیزی می گردند که از نظر بصری دلپذیرتر باشد. این اغلب باعث می شود که یک ساعت با ظاهر زیبا فاقد عملکردهایی باشد که باید به عنوان استاندارد در وهله اول داشته باشد.

ساعت های اتوماتیک

ساعت های اتوماتیک بدون باتری کار می کنند. این مکانیسم اغلب از حرکات دست برای شروع کار و نگه داشتن ساعت استفاده می کند. ساعت‌های خودکار به حرکت روزانه یا نیمه‌ روزانه نیاز دارند تا بتوانند کار کنند. اغلب طرفند ساخت یک ساعت اتوماتیک با یک ساعت مکانیکی ترکیب می شود. این امکان شروع دستی و شورع به کار مجدد ساعت را بدون استفاده از حرکت دست فراهم می کند.

ساعت های مکانیکی

ساعت های مکانیکی بسیار شبیه به ساعت های اتوماتیک هستند، زیرا برای کار کردن به باتری نیاز ندارند. ساعت های مکانیکی باید به صورت دَستی با سیم پیچی فنری راه اندازی شوند. ساعت به کار خود ادامه می دهد تا زمانی که نیروی سیم پیچ فنری دیگر موثر نباشد و ساعت متوقف شود. بر خلاف ساعت های اتوماتیک، انواع مکانیکی از حرکت دست برای شروع و بارگذاری مجدد فنر استفاده نمی کنند.

ساعت های آنالوگ

ساعت های آنالوگ معمولا به عنوان ارزان ترین نوع ساعت های موجود شناخته می شوند. این نوع از ساعت با باتری های استاندارد کار می کنند. ساعت های آنالوگ نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند به استثنای تعویض باتری هر چند وقت یکبار. ساعت‌های آنالوگ اغلب بادوام هستند که نسبتاً دقیق هستند که آن‌ها را مورد علاقه بسیاری از مردان قرار می‌دهد.

ساعت های دیجیتال

ساعت های دیجیتال از باتری های استاندارد و یا یک باتری قابل شارژ استفاده می کنند. در این ساعت به جای نمایشگر سنتی از یک صفحه دیجیتال مدرن نمایش داده می شود. ساعت‌های دیجیتال شامل ساعت‌های هوشمند (smartwatches) می‌شوند که در سطح جهانی توسط برندهای بزرگ تلفن همراه و سیستم‌عامل موبایل همچون کمپانی Apple و Samsung تولید و پخش می‌شوند.

عینک آفتابی

عینک آفتابی در روزهای روشن تابستان برای چشم ضروری است. عینک آفتابی مردانه یکی از رایج ترین اکسسوری هایی است که در تابستان دیده می شود. همه مردم از پوشیدن عینک آفتابی لذت نمی‌برند، اما وقتی عینک آفتابی را پیدا می‌کنید که برای چهره شما عالی به نظر می‌رسد، این احساس باورنکردنی است. اگر می‌پرسید چه عینک آفتابی برای شما مناسب‌تر است، ادامه مقاله ما را در اینجا ببینید:

عینک آفتابی گرد

عینک‌های آفتابی گرد یک موفقیت بزرگ در صنعت مد فعلی هستند. به عنوان یک پیشگام اصلی در توسعه عینک آفتابی، شکل گرد همیشه برای چشم لذت بخش بوده است. آنها بدون در نظر گرفتن شکل صورت شما یک ظاهر فتوژنیک بی عیب و نقص ارائه می دهند.

عینک آفتابی وینتاژ

عینک آفتابی های وینتاژ (Vintage sunglasses) که سبک قدیمی عینک های آفتابی به شمار می روند مدتی است که مورد توجه افراد بوده اند. اینستاگرام، هشتگ vintagesglasses# بیش از 129000 بازدید می خورد که شواهد بیشتری در مورد محبوبیت عینک های قدیمی امروزی را ارائه می دهد.

عینک آفتابی ساحلی

سفر کردن یک سرگرمی محبوب است که بسیاری از مردم از آن لذت می برند. بسیاری از مقاصد پربازدیدی همچون سواحل شمالی و جنوبی کشور دارای هوای گرم و آفتابی همراه با آب شفاف و سواحل زیبا هستند. عینک آفتابی ساحلی یکی از محبوب ترین اقلام داخل کوله پشتی مسافران هنگام بازدید از مکان هایی از این دست است. باور کنید یا نه، بیش از 80 درصد از افرادی که از تعطیلات گرم لذت می برند، یک جفت عینک آفتابی ساحلی بهمراه حود دارند.

عینک آفتابی کلاسیک

عینک آفتابی کلاسیک را می توان در تمامی رنج های قیمتی یافت. مدل های ویفر (Wafer)، به عنوان مقرون به صرفه‌ترین مدل از این سه مدل در نظر گرفته می‌شود و پس از آن عینک آفتابی خلبانی و کلاب‌مستر به ترتیب قرار دارند. اگر به دنبال یک عینک آفتابی زیبا و همه جانبه هستید که مناسب اکثر رویدادها باشد، عینک آفتابی کلاسیک بهترین راه حل است.

کیف پول

کیف پول، بدون شک، اکسسوری مفیدی برای هر کسی است که پول با خود حمل می کند. با این حال، کیف پول‌ها به اندازه یک دهه قبل مفید نیستند، زیرا بیشتر پول موجود به شکل الکترونیکی و کارت های بانکی است. کارت های اعتباری و نقدی به همراه کارت های شناسایی شخصی رایج ترین ترکیب اقلام در هر کیف پولی هستند.

کلاه

اگر از منطقه امن خود خارج شوید و سعی کنید کلاه خود را تکان دهید، از پاسخی که دریافت می کنید خیره شده و کاملا شگفت زده خواهید شد. افراد زیادی اعتماد به نفس پوشیدن کلاه را ندارند. اگر کلاه بپوشید ، که باید هم بپوشید،به این معناست که از منطقه امن خود خارج شده اید!

کلاه بیشتر از اینکه یک اکسسوری ظریف باشد، یک لباس است. شاید بخواهید فوراً یک مقدار جذابیت به هر لباسی اضافه کنید؟ یا برای گرم نگه داشتن سرتان در یک روز سرد کلاه می‌پوشید؟و یا شاید برای پوشاندن یک سر کم مو از کلاه استفاده می کنید؟ در هر صورت، کلاه ها راهی عالی برای رساندن سبک استایل شما از 0 به 100 هستند.

کمربند

کمربند یکی از اکسسوری های کاربردی و ضروری روزمره برای بسیاری از مردان است. کمربندها برای بالا نگه داشتن شلوار طراحی شده اند، اما معمولاً به عنوان یک بیانیه از مد استفاده می شود. برای انتخابی با کیفیت از کمربندهای مردانه ما دیدن کنید.

اکسسوری های کت و شلوار

اکسسوری های کت و شلوار چه هستند؟ آنها همراهی کنندگان رایج کت و شلوار هستند. استایل یک کت و شلوار استاندارد اغلب با اکسسوری های کت و شلوار به واقعیت تبدیل می شود.

  • کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون کت و شلوار و ظاهر شما را براق و شیک می کند. کراوات ها اغلب در مراسم رسمی استفاده می شوند، زیرا پاپیون ها معمولاً در مراسم غیر رسمی و جشن ها پوشیده می شوند.

گیره کراوات و سرآستین

گیره کراوات و دکمه سرآستین معمولاً پوشیدن شان در مراسم رسمی یا غیر رسمی اجباری نیست. آنها به سادگی یک ظاهر فوق العاده عالی فراهم می کنند.

سوالات متداول

چگونه اکسسوری های مردانه را بپوشیم؟

این یک سوال بسیار رایج است و ما اینجا هستیم تا به آن پاسخ دهیم. هنگام استفاده از این لوازم جانبی باید 3 مرحله ساده را در نظر داشته باشید.

  1. از اکسسوری های ساده استفاده کنید.

مطمئن شوید که در مورد این لوازم زیاده روی نکنید. اگر تصمیم گرفته اید دو یا سه حلقه در هر انگشت، یک کلاه، یک ساعت و چهار دستبند در هر دو دست خود بپوشید، ممکن است که با تمسخر دیگران روبرو شوید.

2. از سه رنگ اصلی بهره ببرید.

داشتن سه رنگ اصلی باعث می شود مرتب و آراسته به نظر برسید. ترکیب چهار یا چند رنگ اغلب سخت است.

3. حتماً اکسسوری ها را با لباس های خود ست کنید

خب، جواب این یکی باید کاملا واضح باشد، اما اگر کمربند با شلوار ورزشی یا کراوات با تی شرت بپوشید، مناسب نیست. از عقل سلیم و یک آینه استفاده کنید تا ببینید چه چیزی با لباس فعلی شما مطابقت دارد.

چه کسانی باید اکسسوری مردانه بپوشند؟

اکسسوری های مردانه برای هر مردی در سرتاسر جهان مناسب است. بیشتر اکسسوری ها مانند کلاه و کمربند را خانم ها هم می توانند بپوشند، اما طبق یک قانون رایج، اکسسوری های مردانه باید توسط آقایان استفاده شود.

اگر در یک مراسم رسمی شرکت می کنید، قطعاً باید اکسسوری مناسبی به همراه داشته باشید. از طرف دیگر، اگر مراسم شما بیشتر از نوع غیررسمی است، این لوازم چندان ضروری نیستند. پس چه کسی باید اکسسوری مردانه بپوشد؟

  • مردان بالای 15 سال
  • به طور کلی مردانی که به یک رویداد رسمی می روند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *