مد و استایل

۵ رنگ پیراهن که با کت شلوار ابی ترکیب زیبایی میسازنند.

suit
امتیاز دهید post

رنگ پیراهن در ست کردن با کت اهمیت زیادی دارد که جلوه ی قشنگی از خوده به جا بذارد با ما در سایت ناپولی همراه باشید تا به شما نشون بدیم که پیراهن با چه رنگ هایی میتوان با کت ابی ست کرد.

بهترین پیراهن برای پوشیدن با کت و شلوار آبی

آیا خبر خوب می خواهید؟ تقریباً هر رنگ پیراهنی با کت و شلوار آبی کار می کند، به جز شاید سبز یا زرد خردلی. اما عملا هر رنگ دیگری مکمل کت و شلوار آبی خواهد بود. اگر بخواهیم چند رنگ پیراهن مورد علاقه را برای تکان دادن با کت و شلوار آبی انتخاب کنیم، سفید، آبی روشن، صورتی و البته مشکی خواهد بود. نقطه های پولکا و راه راه های ظریف کوچک مشکلی ندارند. راه راه های بزرگ را بهتر است به بانکداران و وکلای بداخلاق که در تلویزیون می بینید واگذار کنید.

۱.پوشیدن کت و شلوار آبی با پیراهن سفید

ترکیب کت و شلوار آبی و پیراهن سفید همیشه برنده است. این کلاسیک است و ترکیبی است که کمترین تلاش را برای یک مرد نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که پیراهن به خوبی فیت شده است و همیشه می توان یک لمس سرآستین پیراهن را مشاهده کرد. اگر کراوات نمی‌زنید، یقه بزرگ‌تر برای اطمینان از اینکه همیشه زیر یقه‌های کت بلیزر قرار می‌گیرد، مفید است.

پوشیدن کت و شلوار آبی با پیراهن سفید

۲.پوشیدن کت و شلوار آبی با پیراهن آبی

یکی دیگر از ترکیب های برنده کت و شلوار و پیراهن، کت و شلوار آبی و پیراهن آبی یک یا دو پانچ ناک اوت است. این صداها را خنک و مکمل نگه می دارد و به شما امکان می دهد با مربع جیب خود کمی سرگرم شوید. ما می گوییم وحشی شوید. برای موقعیت های رسمی تر، دکمه سرآستین و برای روز کاری دکمه ها را انتخاب کنید. در اینجا می توانید یک پیراهن آبی تیره نیز انتخاب کنید، به خصوص اگر یک مراسم عصرانه باشد.

پوشیدن کت و شلوار آبی با پیراهن آبی

۳.پوشیدن کت و شلوار آبی با پیراهن صورتی

آنها می گویند مردان واقعی صورتی می پوشند. و ما موافقیم. پیراهن صورتی بیشتر مناسب آقایان جسور است که دوست دارند بیانیه ای جسورانه داشته باشند. یک کت و شلوار آبی روشن و یک پیراهن صورتی روشن ممکن است زیاد باشد، بنابراین انتخاب کنید که کت و شلوار فریاد بزند یا پیراهن. ظاهر را با کراوات بنفش یا آبی کامل کنید. احساس نکنید که مربع جیب شما هم باید صورتی باشد. اینجا کمی لذت ببرید، شاید به سراغ رنگ آبی بروید.

پوشیدن کت و شلوار آبی با پیراهن صورتی

۴.کت و شلوار آبی و پیراهن مشکی

یک گزینه عالی برای یک مراسم شب، پیراهن مشکی با کت و شلوار آبی سرمه ای است. فکر کنید جیمز باند یک کوکتل پارتی برگزار می کند. این بهترین کار را با پیراهن های خاکستری یا مشکی تیره همراه با کت و شلوارهای سرمه ای و تیره تری دارد. این گزینه ایمن تر از لباس های آبی روشن تر و روشن تر است.

کت و شلوار آبی و پیراهن مشکی

۵.کت و شلوار آبی با پیراهن گلدار

پیراهن‌های گلدار همیشه وقتی با کت و شلوار ست می‌شوند جلوه خاصی دارند. اگر کراوات را با این ظاهر انتخاب می کنید، سعی کنید رنگ آن را با کت و شلوار خود هماهنگ کنید. اگر رنگ یا الگوی دیگری اضافه کنید، توجه را از پیراهن گلدار دور خواهید کرد – یا بدتر از آن، با هم برخورد می کند.

پیراهن‌های گلدار همیشه وقتی با کت و شلوار ست می‌شوند جلوه خاصی دارند. اگر کراوات را با این ظاهر انتخاب می کنید، سعی کنید رنگ آن را با کت و شلوار خود هماهنگ کنید. اگر رنگ یا الگوی دیگری اضافه کنید، توجه را از پیراهن گلدار دور خواهید کرد – یا بدتر از آن، با هم برخورد می کند.

کت و شلوار آبی با پیراهن گلدار

من سبک یقه بند را دوست دارم و فکر می‌کنم که بیشتر آن را ببینیم زیرا مکان‌های کاری کمتری به کراوات به عنوان بخشی از کد لباس حرفه‌ای خود نیاز دارند.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *