مد و استایل

6 ویژگی برتر در انتخاب لباس خواب راحت تر ( پیژامه شبانه )

pajamaStyle
امتیاز دهید post

قبل از رفتن به محل کار یا شرکت در مراسم های مهم ساعت ها به بررسی دقیق انتخاب لباس خود می پردازید ، اما آیا هنگام انتخاب لباس خواب خود نیز همین توجه را دارید ؟ احتمالا نه. شاید، شما فقط هر لباس کهنه ای را که در کمد دارید بپوشید ، مانند یک تی شرت قدیمی دانشگاه و یک جفت شورت ژولیده ، و سپس به رختخواب بروید به امید اینکه بخوابید. اگر در انجام این کار مقصر هستید و اغلب اوقات استراحت با کیفیت و کافی در شب برایتان دشوار است، بهتر است به نوع لباسی که در زمان خواب می پوشید اهمیت دهید.

از طرفی ممکن است متوجه نباشید ، اما لباس شب شما به طور قابل توجهی بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. چگونه می‌توانید به خوبی استراحت کنید وقتی لباس‌هایتان به هم چسبنده ؟ به همین دلیل است که هنگام خرید لباس خواب باید دقیق باشید. جدا از دانستن اینکه لباس خواب را از کجا بخرید ، باید یاد بگیرید که چگونه لباسی را انتخاب کنید که خواب خوب شبانه را تشویق کند. برای کمک به شما، در اینجا شش ویژگی وجود دارد که ممکن است بخواهید به دنبال آنها باشید تا مطمئن شوید که لباس خواب عالی می‌خرید پس با ما همراه باشید.

راحتی لباس خواب ( ویژگی اول )

اگر بند کمر لباس خوابی را که به تن دارید به دلیل تنگ بودن زیاد تنظیم کنید یا مدام روی جنس لباس خوابتان وسواس داشته باشید ، عملاً غیرممکن است که راحت بخوابید. به همین دلیل است که اولین چیزی که هنگام جستجوی لباس خواب ایده آل باید به آن توجه کنید راحتی است. با رعایت این نکات ساده حتماً لباس راحتی بخرید :

راحتی لباس خواب ( انتخاب لباس خواب مناسب )

نمودار اندازه ی لباس خود را بررسی کنید :

قبل از خرید آنلاین هر لباس خواب ، عادت کنید که نمودار اندازه ی لباسی خود را بررسی کنید و آن را با اندازه های شخصی خود مقایسه کنید تا بدانید که در حال خرید اقلامی هستید که مناسب هستند. آخرین چیزی که باید به ان توجه کنید این است که یک ست لباس خواب تنگ نخرید که مانع تنفس شما شود. لباس‌های خیلی تنگ علاوه بر اینکه باعث می‌شوند شما احساس انقباض و ناراحتی کنید، می‌تواند خوابتان را سخت کند. یک مطالعه منتشر شده در Chronobiology International نشان داد که پوشیدن لباس های تنگ در شب می تواند سنتز ملاتونین را سرکوب کند ، هورمونی که به بهبود خواب کمک می کند.

پارچه ها را با دقت انتخاب کنید :

.جنس لباس خواب می تواند به شما احساس راحتی یا تحریک فوق العاده بدهد ، به همین دلیل است که همیشه باید پارچه ها را با دقت انتخاب کنید. برای یافتن لباس خواب مناسب ، آب و هوا و وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، لباس خواب پنبه ای در طول ماه های تابستان بهترین است ، زیرا نرم و قابل تنفس است و باعث تحریک پوست نمی شود. با این حال ، در طول زمستان ، می‌توانید لباس‌های شبانه‌ای را انتخاب کنید که با پارچه فلانل ساخته شده‌اند ، زیرا این پارچه شما را گرم نگه می‌دارد ، بدون اینکه بخواهد خیلی بیش از حد گرم بشود.

از عناصر مشکل ساز اجتناب کنید :

جدا از بررسی سایز و پارچه ، باید مطمئن شوید که لباس خوابی که می‌بینید عاری از عناصر مد ناخوشایند باشد. مثل پولک‌ها ، گیره‌ها ، میخ‌های فلزی و سایر جزئیات مشابه ممکن است شیک به نظر برسند ، اما می‌توانند پوست شما را تحریک کنند و شما را در شب بیدار نگه دارند.

تنظیم حرارت لباس خواب ( ویژگی دوم )

آیا می دانستید که بین دمای بدن و خواب رابطه وجود دارد ؟ وقتی دمای مرکزی بدن شما پایین می آید ، احساس خواب آلودگی می کنید. برعکس ، وقتی دمای بدنتان بالا می رود، کاملاً بیدار خواهید شد. به دلیل این مکانیسم ، ممکن است بخواهید به دنبال لباس خواب با ویژگی های تنظیم کننده حرارت باشید تا به شما در حفظ دمای بدن ایده آل برای خواب کمک کند.

چنین لباس‌هایی از پارچه‌های تطبیقی ​​ساخته شده‌اند که وقتی بدن شما شروع به گرم شدن می‌کند یا در صورت احساس سردی بیش از حد شما را به راحتی خنک می‌کند. به این ترتیب ، در تمام طول شب راحت خواهید ماند. اگر گرگرفتگی یا سرماخوردگی و مسائل مشابه مرتبط با دمای بدن شما ، شما را از داشتن خوابی رضایت‌بخش و آرام باز می‌دارد ، لباس‌های خواب با ویژگی‌های تنظیم حرارت انتخابی بهتر است.

ست لباس خواب خانواده 4 نفری

سـَبک لباس خواب ( ویژگی سوم )

اگرچه هنگام جستجوی لباس شب ، راحتی باید اولویت اصلی شما باشد ، اما به این معنی نیست که شما باید سبک خود را به طور کلی فدا کنید. فروشگاه‌ پوشاک ناپولی اکنون لباس خواب‌هایی با طرح‌های متنوع و متناسب با شخصیت و ترجیحات شما ارائه می‌کنند – از پیراهن خواب و ست لباس خواب گرفته تا لباس خواب و لباس زیر.

هنگام انتخاب یک استایل مناسب، به دنبال چیزی باشید که به شما احساس خوب و آرامش دهد. ولی باز هم هرگز نباید راحتی را فدای کمیت کنید و ان را به خطر بیندازد. به عنوان مثال ، لباس‌های شب با توری در گردن ، مچ یا لبه‌های لباس ممکن است شیک به نظر برسند ، اما توری‌ها می‌توانند پوست شما را تحریک کرده و باعث خارش و عوارض پوستی شوند. همچنین ممکن است بخواهید رنگ‌ها را انتخاب کنید زیرا آنها قدرت تحریک احساسات و تأثیرگذاری بر خلق و خوی شما را دارند. رنگ هایی مانند آبی، سبز و بنفش را انتخاب کنید که می تواند شما را آرام کند تا به خواب راحت کمک کند.

سبک و استایل جدید لباس های خواب

تطبیق پذیری لباس خواب ( ویژگی چهارم )

یکی دیگر از ویژگی های ضروری که باید در لباس خواب به دنبال آن باشید ، تطبیق پذیری لباس خواب است. به جای انتخاب لباس های یک تیکه ی خواب لباس های چند تیکه ی که بالا و پایین‌های جداگانه‌ای دارند خریداری کنید به این ترتیب ، می توانید با توجه به روحیه خود استایل مناسب خود را انتخاب کنید و روی لباس های شب باکیفیت سرمایه گذاری کنید زیرا نیازی به خرید اقلام زیادی ندارید. همچنین می‌توانید تی‌ شرت های آستین کوتاه ، شلوار پیژامه کاپری و شلوار پیژامه را انتخاب کنید که به‌عنوان لباس‌های راحتی نیز به کار می‌روند تا بتوانید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید و در حین استراحت در خانه راحت بمانید.

لباس خواب دو نفره ی دوستانه

ماندگاری لباس خواب ( ویژگی پنجم )

همیشه لباس خواب و انواع دیگر لباس های شبی را بخرید که بتوانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. پس از چند بار پوشیدن آنها نباید به راحتی استایل انها محو شود یا بی شکل و فرسوده شوند. بررسی کیفیت اقلامی که می‌خرید را عادت کنید. چگونه این کار را انجام می دهید؟ در اینجا چندین راه برای دانستن اینکه چه نوع لباس خوابی خوش ساخت و بادوام است وجود دارد :

چه نوع لباس خوابی خوش ساخت و بادوام است ؟

لباس خوابی که پارچه ی شفاف داشته باشد !

پارچه های باکیفیت ، حتی آنهایی که سبک وزن هستند ، معمولاً شفاف نیستند. سعی کنید تاپ یا شلوار پیژامه را روی یک منبع نور نگه دارید. اگر به سختی می توانید طرح کلی دست خود را از طریق پارچه ببینید، این ماده به احتمال زیاد سال ها دوام می آورد.

لباس حواب دوستانه ی خوش استایل

لباس خواب نباید سوراخ داشته باشد !

هنگام پوشیدن لباس نباید هیچ شکاف یا درز قابل مشاهده ای وجود داشته باشد. بر خلاف لباس خواب های بی کیفیت با دوخت های گشاد که مستعد پارگی هستند ، لباس های خواب خوش دوخت بخیه های تنگ تر و مکررتری دارند. به همین دلیل است که وقتی سعی می کنید درز لباس را بکشید هیچ شکافی در لباس نخواهید دید.

لباس خواب دوستانه ی زیبا

لباس خواب باید مقاوم باشد !

لوازم جانبی که باید به طور ایمن به وسایل لباس متصل شوند. سعی کنید دکمه ها، زیپ ها و بسته ها را به مدت 10 ثانیه بکشید. اگر در جای خود محکم بمانند، لباس به احتمال زیاد بادوام است.

لباس خواب شیک دوستانه

لباس خواب باید با کیفیت باشد !

هنگام انجام تست کشش هیچ شکستگی در دوخت یا الیاف الاستیک وجود ندارد. اگر لباس خواب شما کمربند یا بند الاستیک دارد، آن را بکشید تا ببینید آیا بخیه ها و الیاف الاستیک محکم می شوند یا خیر. بدون شکستگی به معنای کیفیت خوب است. لباس شب حتی پس از یک کشش خوب هم شکل خود را حفظ می کند. بخش کوچکی از لباس را بین انگشتان خود بکشید. لباس های ساخته شده از مواد مرغوب، پس از کشیده شدن، شکل خود را بازیافته و فرم خود را حفظ می کنند.

نگهداری آسان لباس خواب ( ویژگی ششم )

علاوه بر جست‌وجوی ویژگی‌هایی که کیفیت خواب و سبک و یکپارچگی خواب را بهتر تضمین می‌کنند ، باید مواردی را نیز بیابید که نگهداری آنها به حداقل تلاش نیاز دارد، به خصوص اگر همیشه مشغول هستید و مسئولیت‌های زیادی دارید. ممکن است بخواهید از پارچه هایی که برای شستشوی ماشینی بسیار ظریف هستند مانند ابریشم و ساتن دوری کنید.

آیا از راه اضافی به خشکشویی خود استقبال می کنید زیرا لباس شب شما شکننده است و نمی توانید آن را همراه با بقیه لباس هایتان در ماشین لباسشویی بیندازید؟ با بررسی دستورالعمل های برچسب مراقبت از ناراحتی جلوگیری کنید تا بدانید محصولی که قصد خرید آن را دارید به زمان و انرژی زیادی برای مراقبت و نگهداری نیاز دارد یا خیر.

وقت گذاشتن برای یافتن لباس خواب مناسب تلاشی بیهوده نیست ، بلکه بخش مهمی از مراقبت از چیزهای مهم است. به هر حال ، پوشیدن لباس مناسب قبل از خواب می تواند به معنای تفاوت بین یک خواب نامناسب و یک خواب طولانی و رضایت بخش باشد. با در نظر گرفتن ویژگی های ذکر شده در بالا، حتماً لباس شب بخرید که باعث استراحت شبانه خوب و مزایای بسیار دیگری می شود.

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *