مد و استایل

6ایده جذاب برای ست کردن شلوار سبز

ست کردن شلوار سبز مردانه
4.3/5 - (3 امتیاز)

ویژگی‌های رنگ سبز از نظر روانشناسی و تیپ شناسی

قبل از این که در مورد ست کردن شلوار سبز حرف بزنیم در مورد روانشناسی رنگ سبز بحث می کنیم:

رنگ سبز در تقویت حافظه افراد کاربرد زیادی دارد و به توانایی تحلیل و خوش اندیشی کمک زیادی می کند پس بهتر است که از این رنگ در پوشیدن لباس های خود استفاده کنیم البته اگر زیاد از این رنگ استفاده کنیم می تواند نتیجه عکس دهد و برای این که خاطرات بدی را که داریم فراموش کنیم و به دست باد بسپاریم دچار مشکل می شویم.

همانطور که می دانید در تئاتر و تلویزیون از پشت صحنه رنگ سبز استفاده می شود که باعث می شود کسانی که در روی صحنه در حال اجرا هستند دچار اظطراب نشوند و سردرگمی ان ها را فرا نگیرد و اگر می خواهید در برابر خستگی مقاومت دوچندانی را احساس کنید از این رنگ باید استفاده شود کسانی که به این رنگ علاقه خاص و ویژه ای را دارند از محیط هایی مانند طبیعت لذت خاصی را می برند و احساس خوشی در ان ها ایجاد می شود.

بنابراین وقتی میبینید که این ادم ها در کار و زندگی شخصی خود دچار تعادل باور نکردنی هستند تعجب نکنید و این رنگ همچنین احساس ارامشی را در شما ایجاد می کند که همینکار هم موجب پیشرفت شما در بسیاری از کارها می شود.

خیلی از کارشناسان بر این باور هستند که کسانی که ساز و کار زیادی با فضاهایی با رنگ سبز را دارا هستند معده درد کمتری را شامل می شوند و باعث ارامبخشی ان ها می شود.

اگر بخواهیم در مورد شخصیت این افراد حرف بزنیم باید بگوییم که این افراد یعنی سبزها در واقع به دنبال صلح هستند دوست دارند یک زندگی روتین طبیعی را داشته باشند زندگی انها سرشار از محبت است و در واقع قلب انها نقش اساسی در زندگی اینگونه افراد را دارا است و همیشه به دنبال خوشحالی و سرزندگی هستند درست است که انها به دنبال خوشحالی هستند ولی اینگونه که انها دوست دارند که این خوشحالی را خودشان به خودشان القا کنند و اگر کسی بخواهد به اینچنین افراد محبت کند انها از دست شما فرار می کنند چون انتظار محبت از طرف کسی را ندارند.

6 ایده برای ست کردن شلوار سبز

ست شلوار سبز کم رنگ

1.یک کت چرم را با شلوار سبز خود ست کنید میبینید که چه معجزه ای رخ می دهد کت چرم را طوری بپوشید که به همراه پیراهن به صورت لایه ای دیده بشود که اینطور طرح زیبایی را نمایان می کند همانطور که کت را به صورت جنس چرم انتخاب کردی می توانی از کفش هم در همین باب استفاده کنید و از جنس چرم در کفش خود بهره کافی را ببرید.

که در این صورت استایل شیک و لوکسی را برای شما فراهم می کند البته در مورد استایل شیک داشتن می توان به نکته دیگری هم اشاره کرد و ان هم این است که رنگ مشکی که در کفش یا در کت وقتی به کار رود می تواند ست جالبی را نمایان کند.

2.در مورد رنگ کفش هم می توانیم این نکته را عارض باشیم که به شما این توصیه را می کنیم که رنگ هایی که به صورت خنثی به کار رفته اند را در کفش خود به کار ببرید مانند رنگ های مشکی خاکستری و قهوه ای یا اگر می شود به رنگ پوست خود دقت کنید و بر ان اساس رنگ کفش خود را انتخاب کنید البته یک دیدگاه دیگر هم می شود در نظر گرفت ان این است که هر رنگی که در لباس خود به کار رفته است در مورد کفش هم صدق کند که این کار را برای شما اسوده می کند و کیفیت مناسبی را در استایل شما ایجاد می کند.

3.در مورد رنگ پیراهن این را می توانیم بگوییم که اگر رنگ خنثی در ان کار شود استایل شیکی را به همراه دارد  و این راه یک جورایی روشی کلاسیک است که برای ست کردن شلوار سبز با این گونه پیراهن ها به کار می برند اگر شلوار سبز شما در مدلی تنگ به کار رفته شما می توانید از تیشرت سفید گشاد استفاده کنید تا موازنه ای بین این دو طرح به وجود اید یا برعکس اگر شلوار سبز خود دارای پاچه هایی گشاد است بهتر است از تیشرت مناسب استفاده کنیم و این که شلوار را بر روی پیراهن ببندیم.

4. برای این که در سر کار یک استایل مناسب و البته غیر رسمی داشته باشید یک کت تک می تواند گزینه مناسبی باشد اول این که یک پیراهن یقه دار و دکمه دار را با شلوار سبز خود ست می کنیم و بعد از کت مشکی برای تکمیل ان بهره می بریم.

5. اگر طیف های رنگی سبز را بخوبی بشناسید می توانید استایل های تک رنگی بسازید که در تن شما خود نمایی کند.

6.لباس های طرح داری که راه راه باشد یا این که طرح های خال خالی بر روی ان نقش داشته باشد گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن شلوار سبز خود است.

چرا باید از شلوار سبز در استایل خود استفاده کنیم؟

زنی با ست شلوار سبز و پیراهن سفید

ست کردن شلوار سبز از نکاتی است خیلی از ادم ها در مورد ان جستجو می کنند ممکن است خیلی از مردم فکر کنند که ست کردن وسایل و لباس ها با شلوار سبز بسیار دشوار به نظر می رسد.

ولی خب این تصور زیاد نباید مقبول باشد چون با توجه به این که در چه فصلی از سال هستیم می توانیم مشخص کنیم چه لباسی را با ان ست کنیم و معمولا انتخاب های زیادی را در پیش داریم و ما در اینجا می خواهیم یکسری نکات را متذکر شویم اگر می خواهید انتخاب عالی برای استایلی خنثی داشته باشید رنگ سبز تیره برای پوشیدن شلوار گزینه مناسبی است و درست است که از شلوار سبز تعداد خیلی کمی از مردم استفاده می کنند و در استایل روزمره خود به کار می برند.

ولی همین موضوع هم می تواند مزید بر علت باشد که از این شلوار استفاده کنید چون تعداد انکی از این شلوار استفاده میکنند و با پوشیدن این شلوار می توانید جلب توجه زیادی را معطوف خود کنید.

این خنثی بودن رنگ سبز هم یک مزیت دارد و ان این است که بسیاری از افراد علاقه دارند تا ان را در کنار رنگ های دیگر ببینند دلیل هایی که میتوانیم بیاریم که چرا شلوار سبز تیره راحت میتواند ست شود اولین دلیل این است که پوشش های سبزی که بر تن می کنید وقتی با رنگ هایی که نزدیکی ذاتی به رنگ سبز دارند ست می کنید این ست ها رواج بسیار زیادی در بین جوانان دارد دلیل دوم این است که رنگ سبز با رنگ های مکمل خود به راحتی ست می شود و میتوان ان ها را با یکدیگر ست کرد.

چطور رنگ سبز را به استایلتان اضافه کنید؟

رنگ سبز از نمونه رنگ هایی است که ما در طول روز شاهد گستردگی این رنگ هستیم و ای رنگ را می شود و در لباس های کژوال و ست هایی که در خیابان استفاده می شود هم پیدا کرد دلیل این که این که این رنگ خیلی مورد توجه مردم قرار گرفته است این است که متخصص هایی که در صنعت رنگ اسم و اوازه ای دارند نامی منحصر به فرد را روی این رنگ گذاشتند که این نام “رنگ زندگی” است که این نام به این دلیل انتخاب شده چون تمام طبیعت اکثرا به رنگ سبز دیده می شود پس در نهایت این نام را برای این رنگ به خصوص برگزیدند.

سه زن که لباس های خود را با شلوار سبز ست کرده اند

همانطور که اگاه هستید رنگ سبز از محدود رنگ هایی است که ست کردن ان با رنگ ها در شکل ها و طراحی های متفاوت بسیار سخت و دشوار است یکی از تشکیل کننده های رنگ سبز رنگ ابی به شمار می اید چون این رنگ در رنگ سبز به کار رفته بسیاری از کسانی که به استایل خود اهمیت خاصی می دهند از این رنگ استفاده می کنند اگر بتوانیم رنگ ابی زیادی را در رنگ سبز اضافه کنیم.

رنگ سبز به رنگ سبز تیره تغییر می کند و بهترین رنگی که در نهایت می شود با ان ست کرد مسلما رنگ ابی است البته اینگونه هم نیست که به سختی با هر رنگی ست شود بلکه یک راه دارد و ان راه این است که از ترکیبات رنگی ان که به وفور در طبیعت یافت میشوند استفاده کنیم اگر پوست سبزه را دارا هستید.

بهتر است که از رنگ هایی مانند رنگ سبز تیره و خاکی استفاده کنید و اگر اینگونه نیست و رنگ پوست شما در حوزه ی رنگ روشن قرار می گیرد بهتر است از سبز و زرد روشن استفاده کنید چون درخشندگی و جذابیت شما را افزایش می دهد اگر در مانتوی خود از رنگ سبز استفاده می کنید یک رنگی که می تواند ست کردن این رنگ را به اسانی زیبا کند رنگ قرمز است.

اگر برند گوچی را بشناسید میدانید که ترکیب این دو رنگ از یکی از گزینه های اصلی این برند به شمار می ایند استفاده رنگ سفید در ترکیب رنگ قرمز و سبز می تواند گزینه مناسبی برای یک ترکیب عالی باشد البته اگر قصد دارید که از رنگ های روشن در این ترکیب استفاده کنید این گزینه مفید است یکی از باور هایی که در جامعه پیدا میشود این است که استفاده از پارچه استایل جالبی را در شما ایجاد نمی کند در صورتی که همین پارچه ها را با ترکیب رنگ قرمز و سبز ست کنید یک ترکیب فوق العاده تولید می شود .

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *