مد و استایل

ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپورت برای خانم ها و اقایان +10 ایده جذاب

ست شلوار اسلش و کفش
4/5 - (13 امتیاز)

معرفی بهترین ست های شلوار اسلش با انواع کفش های اسپورت و مقایسه انها | بررسی استایل شلوار اسلش و استایل های ترند با شلوار اسلش در سایت ناپولی

شلوار اسلش چیست ؟

شلوار اسلش

شلوار اسلش مدلی از شلوار های ورزشی است که دارای پارچه زخیم است و مانند شلوارهای اسپورت دیگر راحت و گشاد است که برای استراحت،ورزش در فصول و هوای سرد و حتی روزمرگی کاربرد دارد. این مدل شلوار در قسمت کمر و برخی در قسمت مچ کشی هستند و جمع میشوند.

با محبوبیتی که این مدل شلوار پیدا کرد استفاده از ان گشترش یافت و تولیدکنندگان ان نیز از این موقعیت استفاده کردند و مدل های مختلفی با جنس های متفاوت روانه بازار کردند. امروزه شلوار اسلش فقط دارای پارچه ضخیم و مورد استفاده هوای سرد نیست و میتوانید به دنبال شلوار اسلش با پارچه نازک برای هوای گرم بروید و از ان لذت ببرید.

شلوار اسلش در اصل پنبه ای است اما امروزه مدل های بسیار زیادی با جنس های مختلف مانند پلی استر، پشمی و کتان تولید میشود و در دسترس هستند. در هر صورت جنس پنبه ای در پوشاک و لباس انتخاب اول بسیاری از مردم است به دلیل اینکه جذب عرق بهتر است و حس راحتی بیشتری به شما میدهد.

همانطور که گفته شد امروزه شلوار اسلش طرفداران زیادی پیدا کرده و کمپانی های تولید پوشاک طیف وسیعی از مدل های مختلف این شلوار را روانه بازار کرده اند و شما میتوانید هر مدل را با توجه به استایل خود انتخاب کنید و در مهمانی ها، دوره همی ها ، مجالس و روزمرگی استفاده کنید. شلوار اسپورت همانطور که از اسم ان مشخص است استفاده ان صرفا برای زنان یا مردان مشخص نشده و همه میتوانند از ان استفاده کنند اما بعضی از مدلها در ان ممکن اخصاصی برای مردان یا زنان متفاوت باشند.

شلوار اسلش برای مردان

ست شلوار اسلش و کفش

پرفروش ترین رنگهای شلوار اسلش

رنگ های بسیار پرفروش این مدل شلوار عبارتند از: زغال سنگی، کرمی، یشمی، آبی روشن، آبی تیره و مشکی.

استایل تابستانی مردانه با شلوار اسلش

استایل تابستانی مردانه با شلوار اسلش

باتوجه به این که شلوار اسلش در انواع طرح ها در دسترس است شما در فصول بهار و تابستان و هوای گرم مشکلی برای انتخب شلوار اسلش نخواهید داشت و هر مدل که راحت تر هستید میتواند انتخاب کنید . از مدل های تنگ و چسبان گرفته تا مدل های گشاد و افتاده. در هر فصل میتوانید شلوار اسلش را در سبد خرید خود قرار دهید و از راحتی ان نهایت لذت را ببرید مخصوصا ذر هوا و فصول گرم.

استایل رسمی مردانه با شلوار اسلش

استایل رسمی مردانه با شلوار اسلش

برای استفاده از شلوار اسلش در تیپ و استایل رسمی میتوان از شلوار با جنس لی ، کتانی یا پارچه ای استفاده کرد و میتوانید از کمربند استفاده کنید و با کفش های کتونی مجلسی مثل کفش کالج یا کفش لوفر ست کنید. هرچند میتوان از ست شلوار اسلش در دوره همی های نیمه رسمی استفاده کرد ولی به شما پیشنهاد میدهیم برای مجالس رسمی خود از ست های رسمی دیگر استفاده کنید.

این ست کفش با شلوار اسلش را به شما پیشنهاد نمیکنیم!

همانطور که در بالا هم اشاره شد هرچقدر هم ست رسمی با شلوار اسلش انتخاب کنید باز هم با کفش های چرمی و رسمی ست جالبی نمیشوند و گر میخواهید کفش رسمی با شلوار اسلش انتخاب کنید پیشنهاد ما کفش کالج یا لوفر به شما است.

جذاب ترین ست ها با شلوار اسلش

شلوار اسلش با هودی

شلوار اسلش با هودی
ست شلوار اسلش و هودی

ست شلوار اسلش و هودی به یکی از پرطرفدار ترین ست ها در سال های اخیر تبدیل شده و با سرد شدن هوا شاهد بسیاری از جوانان هستیم که این ست را انتخاب میکنند . یکی از دلایل ان این است که این ست انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار میدهد و همه سلیقه ها را میتواند جذب خود کند و در عین حال انتخابی گرم و راحت است .

ست شلوار اسلش با تیشرت

ست شلوار اسلش با تیشرت

شلوار اسلش انتخابی برای هر فصل است و میتوان ان را با ست کردن با تیشرت برای هوای گرم انتخاب کنیم. ترکیبی ساده و راحت که میتوانید در روزمگی خود استفاده کنید . در انتخاب تیشرت میتوانید از رنگ های روشن برای دورهمی های خود یا تیشرت های طرح دار خیابانی استفاده کنید.

ست شلوار اسلش با کت چرم

ست شلوار اسلش با کت چرم

ترکیب کت چرم با شلوار اسلش میتواند استایل جذابی به شما بدهد . بهتر است از شلوارهایی با جنس کتونی یا پارچه ای استفاده کنید و برای انتخاب کفش هم میتواند از کتونی سفید یا بوت چرمی استفاده کنید. در این استایل به ترکیب رنگها دقت کنید تا ست جذابی به دست بیارید.

ست شلوار اسلش با پلیور

ست شلوار اسلش با پلیور

برای روزهایی که هوا انقدر سرد نیست که هودی بپوشید یا انقدر گرم نیست که بتوانید تیشرت بپوشید بهترین انتخاب پلیور است که ترکیب ان با شلوار اسلش میتواند جذاب باشد. ترکیب این ست با کتونی یا کانورس میتواند یک ترکیب روزمره ساده و راحت درعین حال شیک باشد. حتی اگر هوا سرتر باشد میتوان این ترکیب را با کاپشن یا پالتو کاملتر کرد.

ست کردن شلوار اسلش مردانه با کت تک

ست کردن شلوار اسلش مردانه با کت تک

همانطور که در قسمت کت چرم به این اسایل اشاره شد این ست شلوار اسلش با کت چرم یا کت تک میتواند جذاب و استایلی نیمه رسمی باشد. در این استایل از پیراهن های رسمی مردانه یا تیشرت در زیر کت میتوان استفاده کرد و بهتر است از کفش های رسمی یا بوت های چرمی استفاده کنید تا استایل مدرن خود را تکمیل کنید. از این ست شیک و جذاب در مهمانی ها و دورهمی های خود میتوانید استفاده کنید .

شلوار اسلش برای زنان و دختران

شلوار اسلش برای  زنان و دختران

ست کردن شلوار اسلش با مانتو

ست کردن شلوار اسلش با مانتو

شلوار اسلش صرفا مخصوص دختران یا پسران نیست و همه میتوانند از ان استفاده کنند و فرقی ندارد که برای استایل کژوال یا روزمرگی میخواهید ان را انتخاب کنید یا برای مهمانی ها ومجالس دورهمی. شما میتوانید ان را با انواع مانتو ست کنید . در تابستان با مانتو جلوباز و یک جفت صندل  بند دارمیتوانید استایلی راحت و تابستانی داشته باشید.

در فصول سرد هم میتوانید شلوار اسلش با مانتو یا پالتو های بارانی و یک جفت کتونی یا نیم بوت ست کنید. در کل شما برای ست کردن شلوار اسلش با انواع مانتو مشکلی نخواهید داشت و با انتخاب هر مدل میتوانید ست جذابی را داشته باشید .

ست کردن شلوار اسلش در استایل‌های نیمه رسمی زنانه

ست کردن شلوار اسلش در استایل‌های نیمه رسمی زنانه

در دنیای مد امروزه برای خانم ها هر استایل و ستی میتواند جذاب باشد و از انتخاب ست با شلوار اسلش برای مهمانی و دورهمی های خود مشکلی نخواهید داشت و به ستی نیمه رسمی و جذاب میتوانید دست پیدا کنید.

ترکیب شلوار اسلش با کفش پاشنه بلند یا بوت انتخاب جذابی است. از بلوزهای کوتاه میتوانید در این ست استفاده کنید . از ست شلوار اسلش با با کفش اسپرت و تیشرت یا نیم تنه هم در مهمانی های خود غافل نشید.

ایده برای ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت

 ایده برای ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپرت

در ادامه ترکیب های جذاب شلوار اسلش و کفش را به شما معرفی میکینم.

معجزه کفش سفید

شلوار اسلش و کفش سفید

کفش سفید به جذاب تر شدن انواع استایل ها کمک میکند و ترکیب کردن ان کار زیاد سختی نیست و انتخابی کژوال و راحت است اما دلیل اینکه بسیاری از افراد ان را ترجیح نمیدهند این است که کفش سفید راحت تر کثیف میشود و جلوه خود را از دست میدهد . اگر میتوانید ان را مثل روز اول نو و تمیز نگه دارید انتخاب خوبی برای شما است.

استفاده از کفش های ساقدار جدید

کفش ساقدار و شلوار اسلش

انواع کفش های ساقدار مانند جردن و کفش ها بسکتبالی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند به دو دلیل ترکیب خوبی با شلوار اسلش هستند:

1.برای بعضی از افراد که کوتاهی شلوار اسلش ممکن است حس خوبی به انها ندهد کفش های ساقدار این کوتاهی را جبران میکنند و ترکیب استایل جذابی ایجاد میکند.

2. اکثر مدل های کفش های ساقدار راحت هستند و از انجایی که شلوار اسلش انتخاب افرادی است که دنبال راحتی هستند این مدل کفش انتخاب جذابی برای انها است.

با این تیپ خوش اندام باش

ست شلوار اسلش دخترانه

دو مدل شلوار اسلش پرطرفدار که در اکثر انلاین شاپ ها پیدا میشود:

1. از قسمت ران تا مچ پا جذب است.

2. قسمت ران تا مچ پا آزاد و گشاد است.

که در هر دو مدل، دمپای شلوار کشی است. اگر ران های پر و برجسته ای دارید پوشیدن مدل دوم را به شما توصیه می کنیم.

استایل با اسلش جیب دار

شلوار اسلش جیبدار

اکثر مدل های شلوار اسلش در قسمت کنار پا و زانو جیب های معمولی یا زیپی دارند و یکی از مولفه های اصلی شلوار اسلش این است اما مطابق سلیقه بعضی افراد که ان را نمیپسندند مدل های بدون جیب ان هم در دسترس است.

ست کردن با صندل

ست کردن صندل با شلوار اسلش از استایل های پرطرفدار مخصوص فصل گرما است . این استایل برای سفرهای دریای و مناطق ساحلی هم بسیار پیشنهاد میشود که به شما استایلی سبک و بسیار راحت میدهد.

استایل پاییزی با اسلش و نیم بوت

استایل پاییزی با اسلش و نیم بوت

ترکیب بوت یا نیم بوت با شلوار اسلش و هودی یا بارونی از استایل های جذاب پاییزی یا فصول خنک و بارانی است. شلوار اسلش مشکلی برخی افراد که با پوشیدن بوت روی شلوار اذیت میشدند را حل کرده و میتوانید لبه ی نیم بوت خود را پایین شلوار اسلش قرار دهید.

جمع‌بندی

ست هودی و شلوار اسلش دخترانه

استفاده از شلوار اسلش که به تازگی مد و ترند شده و ترکیب ان با لباس و ست های مختلف بستگی به شرایط اب و هوایی یا مکان و جمعی که میخواهید در ان استفاده کنید دارد و به سلیقه خودتان بستگی دارد. درکل شلوار اسلش برای موقعیت های راحت و کژوال استفاده میشود پس سعی کنید مدلی با جنس نرم و گشاد انتخاب کنید .

1 نظر در “ست کردن شلوار اسلش با کفش اسپورت برای خانم ها و اقایان +10 ایده جذاب

  1. ناصر رهبر گفت:

    سایت خوب با مقالاتی بسیار بی نظیری دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *