مد و استایل

تینت لب چیست و تفاوت ان با رژ لب

tint
3.7/5 - (3 امتیاز)

تینت لب یکی از محصولات ارایشی ترند شده این روز ها که محبوبیت زیادی بین خانم ها دارد و در روتین ارایشی اکثر افراد مورد استفاده قرار میگیرد که ظاهری طبیعی، زیبا و جذاب را به ارمغان می آورد.این محصول کاربرد های متنوعی دارد که باعث برتر شدن ان نسبت به رژلب شده است که در ادامه با ان ها بیشتر اشنا میشویم .

لب های خاصو جذاب با تینت لب صورتی
تینت لب چیست ؟

تینت لب چیست ؟

تینت لب ، محصولی خاص برای ارایش است که بیشتر توسط خانم های جوان مورد استفاده قرار میگیرد . انواع تینت لب در کشور های اسیایی و کشور های غربی و به خصوص در کشور کره بسیار محبوب و ترند شده است . این محصول مورد استفاده برای لب ها است که بافت سبک و اب مانند دارد از ویژگی های بارز ان که باعث جذب افراد به این محصول شده میتوان به ماندگاری بالای تینت لب اشاره کرد .

در واقع لینت لب محصولی بین برق لب و رژلب است که ماندگاری بالا ،سبک بودن ،طبیعی بنظر رسیدن ان باعث ترند شدن این محصول شده است .اگر محصولی متنوع برای ارایش میخواهید که رنگ طبیعی ،ماندگاری بالا و بافتی سبک داشته باشد و ارایش خاص ،جذاب، در عین حال نچرالی به صورت شما هدیه کند از تینت استفاده کنید .

تینت به انگلیسی tint تلفظ میشود که معنی ان رنگی ملایم است که باعث افزایش روشنایی میگردد.این محصول به نحوری است که رنگ داخل لب پر رنگ تر و رنگ بیرون لب کم کم کمرنگ تر میشود . اخیرا این مدل در بساری از کره ای ها رواج یافته و در میان خوانندگان و بازیگران کره ای ترند شده است .

ویژگی های تینت لب

از ویژگی های تینت لب که ان را خاص کرده میتوان به موارد زیر اشاره کرد

ماندگاری بالا حتی در آب و هوای گرمسیری

عدم نیاز به تجدید آرایش لب در طول روز

داشتن بافت نرم و سبک

عدم ایجاد رد و لکه رنگ لب روی لیوان، فنجان

عدم پخش رنگ حین بوسه

رنگ و جلوه طبیعی

قابلیت محو شدن و پخش مناسب

دارای رایحه مطبوع و متنوع

فاقد سرب هستند

خوش فرم کردن لب ها

مقرون به صرف

طرز استفاده صحیح از تینت لب

برای استفاده از تینت لب بهتر است در قدم اول لب هارا اسکراب کنیم تا صاف و نرم باشندو سلول های مرده پوست از بین بروند . بعد از اسکراب و لایه برداری مقداری ابرسان یا بالم لب استفاده میکنیم تا لب ها رطوبت رسانی شوند سپس از وسط لب به قسمت بالایی شروع به زدن تینت میکنیم و از کناره ها تا قسمت بیرونی لب ها میزنیم و سپس به لب پاپینی تینت میکشیم تا رنگ بگیرد .

لب های قلوه ای با تینت لب

تینت گونه چیست ؟و نحوه استفاده از ان

یکی دیگر از کاربرد های تینت لب استفاده ان به عنوان رژگونه است . استفاده از تینت لب به عنوان رژلب حالت طبیعی و زیبایی به گونه ها میدهد و رنگ ملایم و نچرالی در ارایش روزانه ایجاد میکند . اسشتفاده از ان در مسافرت یا مواقعی که نمیتوانیم لوازم زیادی برداریم کاربردی است .و البته از مزایای ان سبکی نسبت به رژ گونه است .

برای استفاده از تینت گونه کافی است که مقداری از ان را با استفاده از یک برس یا پد یا انگشت خود روی گونه زده ان را خوب پخش کنیدبرای پیدا کردن محل تینت گونه می توان با لبخند زدن محل گونه را مشخص کرده و در قسمت مشخص شده تینت گونه را بزنید . توجه کنید که سرعت عمل شما در این کار بسیار مهم است پس اول یک گونه را انجام دهید و سپس سراغ گونه بعدی بروید .

استفاده از تینت گونه سرخی زیبایی به گونه های شما می دهد و استفاده از ان نیازی به تجدید ارایش در طول روز ندارد . و ارایشی طبیعی و نچرال در عین حال بادوام به شما میبخشد .

چگونه تینت لب و گونه را پاک کنیم ؟

برای پاک کردن تینت لب بهتر است از پاک کننده ارایش تونر استفاده کنید که باعث مرطوب سازی ،محافظت و شادابی پوست شما میشود . به این صورت که مقداری تونر را روی پد پنبه ای بریزید و به ارامی روی لب یا گونه خود بکشید تا پاک شود.

تفاوت تینت لب با برق لب و رژلب در چیست ؟

تینت لب محصولی از ترکیب رژ لب و برق لب است که اغلب شبیه به برق لب بوده و مانند رژ لب عمل می کند که البته ماندگاری بیشتری نسبت به هر دوی ان ها دارد . این تینت لب و گونه در طول روز ماندگار بوده و ظاهر طبیعی برای لب ایجاد میکنند. برق لب حاوی مقدار بیشتری چربی است و روی لب حالت غیر طبیعی دارد .

رژلب ها هم یک لایه مجزا روی لب ایجاد میکنندو تنها سطح لب را رنگ میکنند و دوام ان ها هم نسبت به تینت لب کمتر است .رژ لب ها حاوی روغن و موم، مقداری سرب و انتی اکسیدان و نرم کننده هستند ولی تینت ها پایه مایع یا ژل دارند .تینت ها رنگ را به صورتی روی لب پخش میکنند که انگار رنگ لب ما اینگونه است و کاملا نچرال و طبیعی به چشم می ایند .نفوذ رنگ تینت به زیر پوست لب و تشکیل نشدن لایه اضافی روی لب باعث دوام بیشتر ان میشود و جلوه خاص و زیبایی به لب های ما میدهد .

بعد از استفاده از تینت نیاز به تمدید ان نیست حتی اگر موادغذایی و نوشیدنی مصرف کنید .اما رژلب ها این گونه نیستند و به دلیل بافتی که دارند نیاز به تمدید دارند.یکی دیگر از تفاوت های تینت و سایر رنگ دهنده های لب این است که برای سلامت لب ها مفید هستند و و ترکیباتی مانند آلوئه ورا، عسل، روغن جوجوبا و روغن نارگیل و ابرسان های لب دارند در واقع لب هارا تقویت و ویتامینه میکنند . و البته تینت میتواند جایگزین مناسب ،کم خطرتر و به صرفه تر از نظر اقتصادی برای رژلب دائمی باشد.

پرفروش‌ترین تینت لب‌ها

از پرفروش ترین و بهترین برندهای تینت لب میتوان به موارد زیر اشاره کرد

تینت لب بنفیت

در میان برند های تولید کننده تینت، بنفیت از باکیفیت ترین ها است . از ویژگی های این محصول میتوان به دوام و ماندگاری بالا ،جلوه طبیعی ،سبک بودن ،قیمت مناسب ،خشک شوندگی ،مناسب برای استفاده روزانه ،طراوت و تازگی بخشیدن به پوست لب اشاره کرد.

تینت رنگ جیگری جذاب

تینت لب اتود هاوس

از پرفروش های بازار تینت میتوان به برند اتود هاوس اشاره نمود .محصولی که دارای رنگ های جذاب و زیبا میباشد .و ویژگی هایی مانند بافت سبک ،خاصیت ابرسانی ،دوام بالا ،

نمای نچرال ،عدم چسبندگی ،حاوی عصاره انارو گریپ فروت، فاقد سرب ، مقامت در برابر اب ،مناسب ارایش روزانه برای لب و گونه دارد.

تینت و لاک صورتی ست

تینت لب بستنی

یکی دیگر از برند های تینت ،تینت بستنی است که به دلیل داشتن شکل زیبا مورد توجه دختران جوان است .که طراحی خاص و جذابی دارد .و مانند دو برند قبلی دوام بالا ،بافت سبک ،رنگ های متنوع ،و البته طراحی جذابی دارد.

بستنی هایی به شکل تینت بسیار خوش بو

تینت لب هدی بیوتی

از برند های معروف لوازم ارایش هدی بیوتی است که تینت هایی با ویژگی حجم دهنده ،ضداب با ماندگاری بالا ،بدون تغییر تا48 ساعت ،نرم و مرطوب نگه داشتن لب تولید کرده است .که میتواند گزینه مناسبی برای خرید تینت باشد .

تینت لب بنفش پر رنگ جذاب

ایا تینت لب عوارضی هم دارد ؟

از انجایی این محصول تازه وارد بازار شده خیلی از افراد اطلاعات دقیقی از ان ندارند و گمان میکنند ممکن است عوارضی داشته باشد اما این گونه نیست .این محصول عوارضی ندارد بلکه فواید زیادی هم دارد و از خشکی لب جلوگیری کرده فاقد سرب است لب را پروتیینه و ابرسانی میکند و فرم زیبا و جذابی به لب ها میدهد .

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *